Biznes uchun

Marketing konsaltingi

Biznesingiz maksimal mumkin bo‘lgan daromad keltirayotganiga, mijozlaringiz raqobatchilarga ketib qolmayotganiga, o‘z auditoriyangizni to‘liq qamrab olganingizga aminmisiz?

desangiz
Ha
demak siz kam sonli muvaffaqiyat sohiblaridan birisiz

shubhasiz, sizning marketingiz 100 fozga ishlayapti

agar
Yo‘q bo‘lsa
vaziyatni o‘zgartirish vaqti keldi

nega marketing sizga yordam berishiga aminmiz?

Marketing ≠ reklama

Ko'pchilik marketingni reklama va targ'ibot deb biladi.

Aslida marketingning vazifasi quyidagi savollarga javob berishdan iborat:

  • Mahsulotning asosiy qiymati nima?
  • Xaridorlarga nima kerak?
  • Qanday qilib optimal vaqt oralig'ida maksimal foyda olish mumkin?

Marketing barcha biznes jarayonlarini tizimli ravishda yaxshilaydi. Bu marketing strategiyasi asosida ishlaydigan kompaniyalarda eng muvaffaqiyatli sodir bo'ladi

Strategiyasiz marketing — vaqt va pulni behuda sarflash

Biznesning rivojlanishi uchun aniq marketing strategiyasi zarur. Bu bozor tadqiqotidan boshlanadi: mijozingiz kim, uning ehtiyojlari nima va siz raqobatchilardan qanday farq qilasiz.

Ushbu ma'lumotlar asosida strategiya tuziladi — rag'batlantirish, joylashtirish va sotish rejasi. markazida & mdash; siz mijozga etkazadigan qiymat.

Muloqot tizimli bo'lishi kerak:

Klassik kanallar — TV, radio, PR, voqealar

Raqamli asboblar — SMM, maqsadli, kontent, raqamli

Kuchaytirgichlar — ijodkorlik, brending, IT

Strategiya muvaffaqiyatli “parvoz” biznesingiz

STRATEGIYASIZ biznesingizga nima bo'ladi?

  • Bozor va kompaniya rivojlanishi uchun prognoz yo'q
  • Reklama byudjetingizni behuda sarflayapsiz
  • Mijozlar sizning raqobatchilaringizni tobora ko'proq tanlamoqda

Strategiyangizni yaratishda kimga ishonishingiz kerak?

Xodimlarga

atigi 20% kompaniyalar in house-strategiyani joriy qiladilar

Marketing uyushmasi konsultantlariga

ekspert strategiyasi tavsiyalarining tatbiq etilishi – 80%

Uyushmadan marketing borasidagi konsalting siz uchun kerak, agar:

kompaniyangiz biznesni rivojlantirishning bir oy, 1 yil, 5 yil, 10 yillik rejasini tuzishga e'tibor bermagan bo‘lsa – marketing bo‘yicha mutaxassislarimiz marketing strategiyasi va mahsulot yoki xizmatlarni ilgarilatishning samarali vositalarini ishlab chiqish va amalda qo‘llash orqali sotuvlarni kengaytirish vazifasini bajarishda yordam beradilar.

marketolog yoki marketing bo‘limingiz mavjud bo‘lsa – tadqiqotlar va tavsiyalar, marketing strategiyasini ishlab chiqish va qo‘llash hisobiga jamoangizning samaradorligini kuchaytiramiz, chetdan professional nazar tashlash tufayli xodimlaringizning imkoniyatlarini kengaytiramiz.

Konsalting turlari

Marketingni boshlash

Format: Shaxsiy uchrashuv (shaxsan / onlayn)

Davomiyligi: 1 soat

Kim uchun:

  • Tez va aniq maslahatga muhtoj tadbirkorlar
  • Strategiya tanlash oldida turgan kompaniyalar
  • Marketing siyosatini shakllantirish bosqichidagi startaplar

Nimalar kiradi:

  • Joriy biznes holatini chuqur tahlil qilish
  • Asosiy ehtiyoj va muammolarni aniqlash
  • Ustuvor vazifalar ro'yxatini belgilash
  • Marketingni yaxshilash bo'yicha birinchi tavsiyalar

Marketing tekshiruvi

Format: Marketing diagnostikasi

Davomiyligi: 7-10 kun (biznes miqyosiga qarab)

Kim uchun:

  • Marketingning kuchli va zaif tomonlarini tushunishni istagan kompaniyalar
  • Kompaniyalar keng ko'lamli o'zgarishlarni boshlashdan oldin
  • Sotuvlar pasaygan bizneslar

Nimalar kiradi:

  • Marketing strategiyasini tahlil qilish (Hozirgi reklama kanallarini baholash, Raqobat muhitini tahlil qilish, Reklama faoliyatini diagnostika qilish)
  • Marketing kompleksi auditi (4P/4C)
  • Jamoa bilan suhbat va mijozlar tajribasini tahlil qilish

Marketing o'sishi

Format: Strategik sessiya + tahlil

Davomiyligi: 3-4 hafta

Kim uchun:

  • Yangi bozorlarga chiqishni rejalashtirayotgan kompaniyalar
  • Ishga tushirish bosqichidagi startaplar
  • Qayta ishga tushirishni talab qiladigan brendlar

Nimalar kiradi:

  • USP (noyob sotish taklifi) tavsiyalari
  • Maqsadli auditoriyani segmentlash bo'yicha tavsiyalar
  • Mahsulot strategiyasi bo'yicha tavsiyalar (assortiment, qadoqlash, farqlash)
  • Aloqa strategiyasi uchun tavsiyalar (onlayn + oflayn)
  • Brending va joylashishni aniqlash bo'yicha ko'rsatmalar
  • Amalga kiritish yo‘l xaritasi

Marketing yechimlari

Format: Strategik tahlil va tadqiqot

Davomiyligi: 3-4 hafta

Kim uchun:

  • Loyihani boshlashdan oldin investorlar va startaplar
  • Kompaniyalar moliyalashtirmoqda
  • Kompaniyalar bozorning yangi joylarini baholaydi

Nimalar kiradi:

  • Bozor tadqiqoti
  • Raqobatchilar tahlili
  • Mahsulotga talab va dolzarbligini baholash
  • Maqsadli auditoriyani aniqlash
  • Mahsulot kontseptsiyasi bo'yicha ko'rsatmalar
  • Biznes modeli ishlab chiqish

Natija:

  • Loyihaning marketing komponentini baholash bilan hisobot, mijozning iltimosiga binoan tavsiyalar.

Sizga haqiqatan ham marketing bo'limi kerakmi? kompaniyangizga haqiqatan ham yordamga muhtoj bo'lsa, kompaniyangizga yordam beramiz. yarating.

Marketing bo'limining shakllanishi quyidagilarni o'z ichiga oladi:

  • Bo'lim strukturasini ishlab chiqish
  • Mutaxassislarni ishga olish, lavozim tavsiflarini ishlab chiqish
  • Bo'lim va xodimlar uchun vazifalar va KPI tizimlarini o'rnatish
  • Bo'limni qurishda tizimli yondashuv
  • Bo'lim faoliyatining dastlabki natijalarini tahlil qilish va tavsiyalar

Natijada siz:

olasiz

  • Marketing bo'limining malakali va samarali ishiga ishonch
  • Kompaniyaning marketing va biznes vazifalarini tezkor va samarali hal qilish
  • Bo'lim ishini doimiy monitoring qilish imkoniyati
  • Ish tugaganidan keyin bir oy ichida xodimni almashtirish

Yaxshi ishlaydigan marketing bo'limi nima beradi?

$ Bo'limni mustaqil tashkil etish va nazorat qilish uchun vaqt va mablag'ni tejash

Muddati: 2 oy

Birinchi konsultatsiya olish

Kontakt ma'lumotlaringizni qoldiring va bizning mutaxassisimiz siz bilan bog'lanadi

Bizga ishonch bildiradilar: