Biznes uchun
Marketing konsaltingi
Biznesingiz maksimal mumkin bo‘lgan daromad keltirayotganiga, mijozlaringiz raqobatchilarga ketib qolmayotganiga, o‘z auditoriyangizni to‘liq qamrab olganingizga aminmisiz?
shubhasiz, sizning marketingiz 100 fozga ishlayapti
nega marketing sizga yordam berishiga aminmiz?
Marketing ≠ reklama
Ko'pchilik marketingni reklama va targ'ibot deb biladi.
Aslida marketingning vazifasi quyidagi savollarga javob berishdan iborat:
- Mahsulotning asosiy qiymati nima?
- Xaridorlarga nima kerak?
- Qanday qilib optimal vaqt oralig'ida maksimal foyda olish mumkin?
Marketing barcha biznes jarayonlarini tizimli ravishda yaxshilaydi. Bu marketing strategiyasi asosida ishlaydigan kompaniyalarda eng muvaffaqiyatli sodir bo'ladi
Strategiyasiz marketing — vaqt va pulni behuda sarflash
Biznesning rivojlanishi uchun aniq marketing strategiyasi zarur. Bu bozor tadqiqotidan boshlanadi: mijozingiz kim, uning ehtiyojlari nima va siz raqobatchilardan qanday farq qilasiz.
Ushbu ma'lumotlar asosida strategiya tuziladi — rag'batlantirish, joylashtirish va sotish rejasi. markazida & mdash; siz mijozga etkazadigan qiymat.
Muloqot tizimli bo'lishi kerak:
Klassik kanallar — TV, radio, PR, voqealar
Raqamli asboblar — SMM, maqsadli, kontent, raqamli
Kuchaytirgichlar — ijodkorlik, brending, IT
Strategiya muvaffaqiyatli “parvoz” biznesingiz

STRATEGIYASIZ biznesingizga nima bo'ladi?
- Bozor va kompaniya rivojlanishi uchun prognoz yo'q
- Reklama byudjetingizni behuda sarflayapsiz
- Mijozlar sizning raqobatchilaringizni tobora ko'proq tanlamoqda
Strategiyangizni yaratishda kimga ishonishingiz kerak?
Xodimlarga
atigi 20% kompaniyalar in house-strategiyani joriy qiladilar
Marketing uyushmasi konsultantlariga
ekspert strategiyasi tavsiyalarining tatbiq etilishi – 80%
Uyushmadan marketing borasidagi konsalting siz uchun kerak, agar:
kompaniyangiz biznesni rivojlantirishning bir oy, 1 yil, 5 yil, 10 yillik rejasini tuzishga e'tibor bermagan bo‘lsa – marketing bo‘yicha mutaxassislarimiz marketing strategiyasi va mahsulot yoki xizmatlarni ilgarilatishning samarali vositalarini ishlab chiqish va amalda qo‘llash orqali sotuvlarni kengaytirish vazifasini bajarishda yordam beradilar.
marketolog yoki marketing bo‘limingiz mavjud bo‘lsa – tadqiqotlar va tavsiyalar, marketing strategiyasini ishlab chiqish va qo‘llash hisobiga jamoangizning samaradorligini kuchaytiramiz, chetdan professional nazar tashlash tufayli xodimlaringizning imkoniyatlarini kengaytiramiz.
Konsalting turlari
Marketingni boshlash
Format: Shaxsiy uchrashuv (shaxsan / onlayn)
Davomiyligi: 1 soat
Kim uchun:
- Tez va aniq maslahatga muhtoj tadbirkorlar
- Strategiya tanlash oldida turgan kompaniyalar
- Marketing siyosatini shakllantirish bosqichidagi startaplar
Nimalar kiradi:
- Joriy biznes holatini chuqur tahlil qilish
- Asosiy ehtiyoj va muammolarni aniqlash
- Ustuvor vazifalar ro'yxatini belgilash
- Marketingni yaxshilash bo'yicha birinchi tavsiyalar
Marketing tekshiruvi
Format: Marketing diagnostikasi
Davomiyligi: 7-10 kun (biznes miqyosiga qarab)
Kim uchun:
- Marketingning kuchli va zaif tomonlarini tushunishni istagan kompaniyalar
- Kompaniyalar keng ko'lamli o'zgarishlarni boshlashdan oldin
- Sotuvlar pasaygan bizneslar
Nimalar kiradi:
- Marketing strategiyasini tahlil qilish (Hozirgi reklama kanallarini baholash, Raqobat muhitini tahlil qilish, Reklama faoliyatini diagnostika qilish)
- Marketing kompleksi auditi (4P/4C)
- Jamoa bilan suhbat va mijozlar tajribasini tahlil qilish
Marketing o'sishi
Format: Strategik sessiya + tahlil
Davomiyligi: 3-4 hafta
Kim uchun:
- Yangi bozorlarga chiqishni rejalashtirayotgan kompaniyalar
- Ishga tushirish bosqichidagi startaplar
- Qayta ishga tushirishni talab qiladigan brendlar
Nimalar kiradi:
- USP (noyob sotish taklifi) tavsiyalari
- Maqsadli auditoriyani segmentlash bo'yicha tavsiyalar
- Mahsulot strategiyasi bo'yicha tavsiyalar (assortiment, qadoqlash, farqlash)
- Aloqa strategiyasi uchun tavsiyalar (onlayn + oflayn)
- Brending va joylashishni aniqlash bo'yicha ko'rsatmalar
- Amalga kiritish yo‘l xaritasi
Marketing yechimlari
Format: Strategik tahlil va tadqiqot
Davomiyligi: 3-4 hafta
Kim uchun:
- Loyihani boshlashdan oldin investorlar va startaplar
- Kompaniyalar moliyalashtirmoqda
- Kompaniyalar bozorning yangi joylarini baholaydi
Nimalar kiradi:
- Bozor tadqiqoti
- Raqobatchilar tahlili
- Mahsulotga talab va dolzarbligini baholash
- Maqsadli auditoriyani aniqlash
- Mahsulot kontseptsiyasi bo'yicha ko'rsatmalar
- Biznes modeli ishlab chiqish
Natija:
- Loyihaning marketing komponentini baholash bilan hisobot, mijozning iltimosiga binoan tavsiyalar.
Sizga haqiqatan ham marketing bo'limi kerakmi? kompaniyangizga haqiqatan ham yordamga muhtoj bo'lsa, kompaniyangizga yordam beramiz. yarating.
Marketing bo'limining shakllanishi quyidagilarni o'z ichiga oladi:
- Bo'lim strukturasini ishlab chiqish
- Mutaxassislarni ishga olish, lavozim tavsiflarini ishlab chiqish
- Bo'lim va xodimlar uchun vazifalar va KPI tizimlarini o'rnatish
- Bo'limni qurishda tizimli yondashuv
- Bo'lim faoliyatining dastlabki natijalarini tahlil qilish va tavsiyalar
Natijada siz:
olasiz
- Marketing bo'limining malakali va samarali ishiga ishonch
- Kompaniyaning marketing va biznes vazifalarini tezkor va samarali hal qilish
- Bo'lim ishini doimiy monitoring qilish imkoniyati
- Ish tugaganidan keyin bir oy ichida xodimni almashtirish
Yaxshi ishlaydigan marketing bo'limi nima beradi?
$ Bo'limni mustaqil tashkil etish va nazorat qilish uchun vaqt va mablag'ni tejash
Muddati: 2 oy
Birinchi konsultatsiya olish
Kontakt ma'lumotlaringizni qoldiring va bizning mutaxassisimiz siz bilan bog'lanadi
