[email protected]
Marketing.uz
Рус
Uzb
Eng
+998 (97) 402-28-20
+998 (97) 037-28-20
  • Home
  • Experts
    Experts of Marketing Association Marketing Experts International Experts Expert Guidelines
  • Association
    About Us Our Principles Partnership Opportunities Association Board Committees Partners
  • For Business
    Registry Consulting MAKON Interview Marketing Training How to become a partner of the Marketing Association of Uzbekistan
  • Ratings
    Rating Guildelines 2025 Brand Ratings Agency Ratings Brand Value Ranking
  • For marketers
    Brief Marketing Dictionary Training
  • News
    Association News Partner News Media Coverage Expert Insights
  • Contact Us

News

Все Association News Partner News Media Coverage Expert Insights

13 июля, 2022

Какова цель бренда и как она проявляется для брендов Центральной Азии?

13 июля, 2022

Конкурс лучшей рекламқ TAF!22 принимает работы по 12 номинациям

13 июля, 2022

Когда стоит обращаться к пиару?

29 июня, 2022

Роль коммуникации. Между брендом и потребителем

27 июня, 2022

На что важно обращать внимание при построении отдела маркетинга?

24 июня, 2022

Особенности регионального маркетинга

21 июня, 2022

Стратегия бизнеса в современном мире с учетом особенностей Узбекистана

20 июня, 2022

В чем секрет успеха первого дискаунтера Узбекистана. Маркетинговый кейс HAVAS

17 июня, 2022

Путь к успеху цифрового банка ANOR BANK

55 56 57 58 59 60 61

Association

Tasks Possibilities Association Board Committees Partners

For marketers

Training Marketing Club Brief Marketing Dictionary

For Business

How to become a partner of the Marketing Association of Uzbekistan Possibilities Marketing Club About Us

News

News Association News Partner News
marketing makon link
[email protected]
+998 (97) 402-28-20

© MARKETING ASSOCIATION OF UZBEKISTAN - 2025

Website development LIFE STYLE